PDA

Просмотр полной версии : Дообновлялось...


Nixon444
29.08.2007, 21:50
до сегодняшнего дня было нормально.
собрался поиграть. запускаю стим, он начал мне РО обновлять. обновил. запускаю игру, а мне вот это:

Nixon444
29.08.2007, 21:51
это только у меня так обновилась РО? как с этим бороться, кто знает?

GeMa
29.08.2007, 21:58
У меня такоеже вроде вылетало,когда я удалил ярлык запуска РО с рабочего стола.Теперь даже если его переносишь игра не запускается :D имхо бред :D
Ошибка тоже связана с потерей РедОрчестра.ехе

4APAEV
29.08.2007, 22:11
У меня вначале тоже такое сообщение выскочило, но я просто комп перезагрузил и всё заработало...Но теперь у меня все карты заново скачиваются...:(Блин обидно ппц.Кто знает чё можно сделать ???

Nixon444
29.08.2007, 22:31
и комп перезагружал и целостность кэша проверял
не работает сцуко :(

проблема в том, что у меня траффик стоит немалых денег. так бы всё снёс да по новой поставил

panzergto
29.08.2007, 23:29
на этот случай стоит делать резервную копию игры. (правой кнопкой по ней щёлкнуть - там этот пункт)

Officier
30.08.2007, 00:14
омфг.у меня как раз ток ща началось судное обновление !! ждёмс..:rolleyes:

Alkash
30.08.2007, 12:25
У меня тоже нифига не работает, наверно надо переустанавливать РО заново??

Erich Bubbi
30.08.2007, 14:25
Тоже после установки обновления комп виснет намертво. Переустановка не помогла. :eek:

Officier
30.08.2007, 15:15
обновилось всё норм...:tocktock:

Asphaltheroes
30.08.2007, 15:15
Проверьте Кэш, в 50% случаев помогает. Для этого в окне стима кликните на игру правой кнопкой и там будет такая опция.

Shurik500
30.08.2007, 17:35
Обновление отстойное!!! Хоть у меня и не виснет ничего(слава богу), но "лучше" от этого игра не стала....только карты новые ждешь по 30 минут, пока загрузятся! Короче Lol

Officier
30.08.2007, 18:53
ставр, ты чот ниалё. обновилось, никаких изменинй, в том числе в худшую сторону НЕТ. ... :tocktock:

Erich Bubbi
31.08.2007, 03:33
Странно. Провел дифрагментацию и игруха запустилась. Карты грузятся как и раньше. 30-40 секунд. :D

Shurik500
31.08.2007, 11:40
ставр, ты чот ниалё. обновилось, никаких изменинй, в том числе в худшую сторону НЕТ. ... :tocktock:

Не понял тебя.... Ну попробуй какую нить не кастомную новую карту прогрузи....А потом скажи мне кто из нас не але....А еще меня очень прикололи "светящиеся" желтые ладони бойцов....не RO, а war craft какой то))))))))
И вообще, под словом обновление, подразумевается "обновление", а не добавление регулировки динамического света и сглаживания текстур в настройках графики! Поэтому удачным это "обновление" не назовешь!

Catalyst
31.08.2007, 12:14
Под словом "обновление" подразумевалось вот это:

Changelog

Key Changes

New Level – Krivoi Rog:

All new map from Tripwire Interactive – Krivoi Rog. This map is an all out long range tank slugfest featuring a playable area over 4 kilometers long by 4 kilometers wide and a viewable range of 3000 meters. Set on the plains of the southern Ukraine the level pits the heavily armored Tiger and early war Panzers against the speedy T34/76. This is the first official Tripwire Interactive map to take advantage of the engine enhancements released with the last update which allow for rendering much longer view distances.

Graphical Enhancements:

- All new adaptive bloom system - The game now features an all new adaptive bloom system that aside from looking amazing also simulates the effect of the eye adjusting when looking at bright areas. For those of you that experienced a "blurry" effect with the old bloom system (especially at low resolution) you'll be happy to hear that the all new bloom effect is crystal clear even at low resolutions.

- Added Anti-Aliasing and Anistropic Filtering settings to the in-game display settings.

New Vehicle and Vehicle Features:

- New tank variant – the Panzer IV G (add some info here about the panzer iv G)
- Added Manual Tank Shell reloading option that allows the selection of round type prior to loading the next round into the cannon.
- Dynamic camera movement system for when driving or riding in vehicles.
- German half track machine gunner now has the ability to rise up to look over the gun/shield.


Detailed Changelog:

**Additions**

- All new map from Tripwire Interactive – Krivoi Rog. This map is an all out long range tank slugfest featuring a playable area over 4 kilometers long by 4 kilometers wide and a viewable range of 3000 meters. Set on the plains of the southern Ukraine the level pits the heavily armored Tiger and early war Panzers against the speedy T34/76. This is the first official Tripwire Interactive map to take advantage of the engine enhancements released with the last update which allow for rendering much longer view distances.

- All new adaptive bloom system - The game now features an all new adaptive bloom system that aside from looking amazing also simulates the effect of the eye adjusting when looking at bright areas. For those of you that experienced a "blurry" effect with the old bloom system (especially at low resolution) you'll be happy to hear that the all new bloom effect is crystal clear even at low resolutions.

- Added Anti-Aliasing and Anistropic Filtering settings to the in-game display settings.

- New tank variant – the Panzer IV G

- Added Manual Tank Shell reloading that allows the selection of round type prior to loading it into the cannon. This is a client side option.

- New system for locational and damage type specific pain and death sounds. For example, shooting someone in the head will result in a quieter death sound, while shooting them in the lower torso will result in a loud screaming death sound.

- Added Forgive TK system. Players can now say "np" or "forgive" when they are TKed and this system is enabled. This is a server side option which will be on by default.

- German half track machine gunner now has the ability to rise up to look over the gun/shield.

- Added a screen shaking/blurring effect when a player is hit by a melee attack.

- Engine enhancement to support much larger terrain sizes.

- Added an option to turn off in-game music, but leave menu music on.

- Integrated a tank obliteration effect for tanks/cars/vehicles that plays when their ammo depots are penetrated.

- Gave Machine Gunner Roles binoculars.

- A message is now displayed when attempting to reload or fire a bipod weapon letting the player know that they need to be deployed to perform these actions.

- New Loading Screen images.

**Server Admin Requested Additions/Enhancements**

- Added a forced team balance system which will swap players to the other team when they die if teams are unbalanced. This is a server side option.

- Added a Max Team Difference setting for server admins to allow admins to specify the player difference between team sizes (before it was hard coded at 2).

- Added per map Round Limit and Win Limit settings to WebAdmin.

- Added ability to add bans by ROID in Web Admin (used to only allow IP).

- Added AdminLoginSilent command. When used the fact that an admin is currently playing will never be revealed. All commands look like they were issued from WebAdmin.

- Added Session Banning to Web Admin.

- Added Reset Game feature to Web Admin.

- Added Friendly Fire Kill and Damage Limit settings to Web Admin and In-Game local server menu.

- Added Friendly Fire Kill count to Web Admin's scoreboard.

- Added mouse movement and shot firing detection to the Idle Kick. This allows idle kicking to be much more useful, as before idle kicking only took into account movement. This was problematic for players with deployed MGs, sniping, or any other role where they could be stationary, but still actively playing.

**Clan/Ladder Requested Features/Enhancements**

- Added a server option to show IP, Time, and Date on the Scoreboard.

- Added 10 second countdown timer and messages that display when the ResetGame command is used.

- Added Max Players Override, which allows admins limit the number of players allowed into a server to a setting lower than Max Players setting. This will also scale the number of reinforcements accordingly.


**Changes**

- Arty strikes are now cancelled if the commander leaves the server or switches teams. This fixes an exploit which was being used to avoid TKs.

- Player gibs(arm/leg/hand) now hang around as long as the player’s ragdoll.

- Your kills now show up in white text in the upper right corner of the HUD.

- Increased the "Dry-Fire" sound volume.

- PTRD now also reloads when you press fire, not just when you press reload.

- Players can no longer change channels or speak on Voice Chat when it is not enabled.

**Fixes**

- If you mark arty as a commander, and switch to another role, you can no longer mark arty. (Released as a “hotfix”, now part of the full build).

- Fixed "Coordinates Not Selected Yet" still displayed for players who can't call in arty strikes. (Released as a “hotfix”, now part of the full build).

- Marking arty on an area before it becomes a "NoArtyZone" and then calling it in later (it now become invalid when you try and call it in later). This was being used as an exploit. (Released as a “hotfix”, now part of the full build).

- Arty strikes are now cancelled when they are called on a "NoArtyZone", even if it’s about to become active. This was being used as an exploit. (Released as a “hotfix”, now part of the full build).

- Fixed an exploit where you can throw a grenade and then switch teams which results in you not getting a team kill. Now if you switch teams after throwing a grenade or satchel, it does no damage. (Released as a “hotfix”, now part of the full build).

- Fixed current team balancing and "Auto-Select" button.

- Players can no longer obtain 4 grenades (2 from each team).

- Switching weapons while firing an SMG or MG causes you to be weaponless.

- Empty clips can no longer be put back into ammo pouch if last bullet is in the chamber.

- Entering a vehicle while reloading no longer allows reload to continue.

- Players can’t go iron sights, switch weapon, and fire during a melee attack, fixing many exploits.

- Players can no longer work their bolt while melee attacking, which allowed the rifle to become a semi-automatic rifle.

- Fixed map vote window to allow selection of a map in the top list and clicking “Submit”. It used to send a vote for the map selected on the bottom list.

- Compass is now centered at all resolutions.

- Fixed terrain lighting through sniper scope. Previously the terrain would appear unlit when looking through the sniper scope.

- Fixed a potential bug that could cause a player to spawn 4 legs and 3 arms when they were 'obliterated'.

- Fixing spectating 3rd person inside a tank.

- Fixed the vehicle MG direction resetting to top left every time you enter the vehicle.

- Fixed vehicle mounted DT MG's not shooting where they were aimed. (Note for mod-authors, the base vehicle mounted MG code for DTs and MG34s has been completely rewritten and uses a new rotation system. Any mods using this functionality may need to update their code.)

- Weapons now light correctly and their specularity (shininess) works properly on when in Iron-Sights.

- Fixed bug that won't allow you to re-mute a player who disconnects and reconnects to a server unless you also reconnect.

- Fixed voice chat randomly stopping some players from hearing certain other players.

- Fixed the DemoPlay console command crashing the game crashing.

- BT-7 Tank, Fixed rider issue when a player could not attach and ride the tank when a driver is present. Gunner’s HUD now only displays AP as an ammo option.

**Maps Changes**

RO-Berezina:
- Set all area volumes precedence.
- Minor visual bugs.
- Removed bed from CP attic to avoid players clipping onto roof.
- Vehicle placements adjusted.

RO-Kryokovo:
- Corrected blocking volumes along tree lines to prevent exploit.
- Removed a flickering smoke emitter that was Z-fighting with the white snow cloud emitters.

RO-Leningrad:
- Performance improvements.
- Reinforcement tweaks - added slightly more Russian reinforcements.
- Added another entrance into the Command Bunker on the Allied side.
- Changed all tank respawn times from 20 seconds to 30.
- Moved one trolleybus slightly to provide more cover near the Searchlight Building.
- Added an AT obstacle to the second destroyable barricade to prevent German armor from driving through without the help of a sapper.
- Moved some AT obstacles around to help prevent tanks from getting stuck in shell holes.
- Moved 5 artillery spots out of the play area. (Only a few hit the play area now)
- Moved some of the 1st Russian spawn Player Starts back..
- Fixed HOM/BSP error.
- Modified the role limits.

Officier
31.08.2007, 17:33
German half track machine gunner now has the ability to rise up to look over the gun/shield
вот эт давно пора уже было

Nixon444
31.08.2007, 23:00
переустановил игру полностью.
результат прежний. :(

Erich Bubbi
01.09.2007, 10:26
переустановил игру полностью.
результат прежний. :(
:preved:

Моему приятелю помогла переустановка Win. ;)

Asphaltheroes
01.09.2007, 12:29
:preved:

Моему приятелю помогла переустановка Win. ;)

Да это вообще лекарство от всех болезней.

Erich Bubbi
01.09.2007, 13:40
Да это вообще лекарство от всех болезней.
:preved:
Всего 30-40 минут и нет проблеммы.
:cool:

Shurik500
01.09.2007, 14:32
:preved:
Всего 30-40 минут и нет проблеммы.
:cool:

30-40 минут чего??? на переустановку Win??? + установка вспомогательных прог(минут 40, не меньше!) + установка и обновление самой RO (здесь я лучше вообще промолчу) + установка всевозможных директ Хов, openGL, кодеков и прочей мутотени...ПОЛ ДНЯ!!! не меньше....и это называется нет проблемы??? Ну как говорится: "Для бешеной собаки 7 верст не крюк" ))))) Кому так легче...пусть так и делает...я лично свою систему переустанавливаю по мере надобности...Последней раз был всвязи с глобальным апгрейтом компа(март 2007. И то, потому что поменялась материнка и жесткие диски)...А до этого у меня та же система стояла с 2004 года!!!

Erich Bubbi
01.09.2007, 14:57
30-40 минут чего??? на переустановку Win??? + установка вспомогательных прог(минут 40, не меньше!) + установка и обновление самой RO (здесь я лучше вообще промолчу) + установка всевозможных директ Хов, openGL, кодеков и прочей мутотени...ПОЛ ДНЯ!!! не меньше....и это называется нет проблемы??? Ну как говорится: "Для бешеной собаки 7 верст не крюк" ))))) Кому так легче...пусть так и делает...я лично свою систему переустанавливаю по мере надобности...Последней раз был всвязи с глобальным апгрейтом компа(март 2007. И то, потому что поменялась материнка и жесткие диски)...А до этого у меня та же система стояла с 2004 года!!!

Nixon444 заявил о своей проблемме вечером 29 августа. Вечером 31 августа подтвердил, что проблемма не решена, путем переустановки игры.
Итого: 2 суток и нерешенная проблемма.

Так что лучше? 2 суток или ПОЛ ДНЯ (как ты утверждаешь)? :D

Shurik500
01.09.2007, 21:15
Nixon444 заявил о своей проблемме вечером 29 августа. Вечером 31 августа подтвердил, что проблемма не решена, путем переустановки игры.
Итого: 2 суток и нерешенная проблемма.

Так что лучше? 2 суток или ПОЛ ДНЯ (как ты утверждаешь)? :D

Не нужно писать таким большим шрифтом, я хорошо вижу....Читай внимательнее мое сообщение, ЕСЛИ ему так удобно, то пусть он так и делает! Я не против, просто я бы так ни когда не сделал....и вообще, я уверен, что почти любую проблему можно решить без переустановки винды...нужно только мозгами чуточку поскрипеть...

Kopcheniy
01.09.2007, 23:55
Nixon444 зайди в D:\Media\Games\Steam\steamapps\common\red orchestra\System

Найди файл RedOrchestra.ini

Измени

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

на

[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

:)

Morgot
02.09.2007, 01:34
Такая же проблема как у Nixon444. Игру перезагружал, файл ini редактировал, целостность кэша проверял. Бесполезно. Мда уж... хорошее обновление!!! :mad2:

Catalyst
02.09.2007, 12:07
Все проблемы РО лечатся либо полной переустановкой, либо не лечатся совсем.))

Shurik500
02.09.2007, 12:15
Все проблемы РО лечатся либо полной переустановкой, либо не лечатся совсем.))

:bw_biggrin: :bw_biggrin: :bw_biggrin:
Да все лечиЦЦо))) Нужно только диагноз правильный поставить....А обновление отстойное конечно, если у такого количества человек, такие серьезные проблемы из-за него...Вообще, обновление должно исправлять проблемы, а не наоборот создавать их ИМХО)))

GeMa
02.09.2007, 12:41
Тада не будет нужды в следующем обновлении,который тоже будет одно "лечить",а другое колечить :D.

Kopcheniy
02.09.2007, 15:24
MORGOT! Я переустанавливал два раза винду и три раза Р.О., и все последние дрова.
Железо год назад было самое лучшее, и всё равно при запуске писало C++Runtime Error.
Нашёл на буржуйском родном форуме инфу и вчера всё заработало.
Повнимательней посмотри RedOrchestra.ini файл, я выше писал о нём.

Наверно эти глюки связаны с бесплатным демонстралом игры.

Nixon444
02.09.2007, 19:48
Найди файл RedOrchestra.ini
Измени
всё заработало!
проблема решена.
спасибо!

Наверно эти глюки связаны с бесплатным демонстралом игры.
в смысле?

Kopcheniy
02.09.2007, 23:28
Да не за что Nixon444! Сам был в шоке.

При бесплатной демонстрации игры отключился запрос (validate) зарегестрированного
продукта на STEAM. Может так легло одно на другое. Ну в общем не знаю.

Morgot
03.09.2007, 20:35
Повнимательней посмотри RedOrchestra.ini файл, я выше писал о нём.
Посмотрел повнимательней... :D Оппа! ЗАРАБОТАЛО!!! Просто переставил значок ";" и все ок. А первый раз я заменил целый абзац методом copy/paste и почему-то не сработало.

P.S. Спасибо :D

Officier
03.09.2007, 21:03
переустановка мозга ваще от всех болезней ....ну эт нисюда.стибаца не буду,ибо х3 чем помоч

CyXaPuK
15.09.2007, 00:14
А мне не помогает((:damn:

sparker
05.11.2007, 21:35
у меня такая ошибка была после переустановки настроек графики
я значид фф панике переустановил игру,пришлось качать снова обновление(а оно очень-приочень большое!а трафика у мну мало,обновление все еще не докачалось)
не дано мне было сразу заглянуть на ваш форум...=(

AndreySh
15.11.2007, 00:44
Народ, усли у кого зависает игра после нескольких минут игры, или ам Steam, то у меня помогла установка новых драйверов материнки (включали в себя новые драйвера чипсета, сетевухи и звука), а после этого последние родные драйвера от звука. И все пошло

Art690
26.11.2007, 19:42
Народ кто сможет скинуть обновления на RO плиз