Портал игровых серверов GMNET.RU - ArmA2.RU
spacerspacer Главная spacerspacer Форум spacerspacer Игровые Сервера spacerspacer Правила Игровых Серверов spacerspacer
Старый 19.02.2014, 09:45   #1
Ashirogi
Капитан
 
Аватар для Ashirogi
 
Регистрация: 26.10.2013
Сообщений: 1,527
Сказал cпасибо: 34
Поблагодарили 121 раз в 113 сообщениях
Post A Message From Ken Levine

Цитата:
When Jon Chey, Rob Fermier and I founded Irrational Games seventeen years ago, our mission was to make visually unique worlds and populate them with singular characters.

We built Rapture and Columbia, the Von Braun and The Rickenbacker, the Freedom Fortress and some of the nastiest basements a SWAT team ever set foot into. We created Booker and Elizabeth, the Big Daddy and the Little Sister, MidWives and ManBot. In that time, Irrational has grown larger and more successful than we could have conceived when we began our three-person studio in a living room in Cambridge, MA. It’s been the defining project of my professional life.

Now Irrational Games is about to roll out the last DLC for BioShock Infinite and people are understandably asking: What’s next?

Seventeen years is a long time to do any job, even the best one. And working with the incredible team at Irrational Games is indeed the best job I’ve ever had. While I’m deeply proud of what we’ve accomplished together, my passion has turned to making a different kind of game than we’ve done before. To meet the challenge ahead, I need to refocus my energy on a smaller team with a flatter structure and a more direct relationship with gamers. In many ways, it will be a return to how we started: a small team making games for the core gaming audience.

I am winding down Irrational Games as you know it. I’ll be starting a smaller, more entrepreneurial endeavor at Take-Two. That is going to mean parting ways with all but about fifteen members of the Irrational team. There’s no great way to lay people off, and our first concern is to make sure that the people who are leaving have as much support as we can give them during this transition.

Besides financial support, the staff will have access to the studio for a period of time to say their goodbyes and put together their portfolios. Other Take-Two studios will be on hand to discuss opportunities within the company, and we’ll be hosting a recruiting day where we’ll be giving 3rd party studios and publishers a chance to hold interviews with departing Irrational staff.*

What’s next?

In time we will announce a new endeavor with a new goal: To make narrative-driven games for the core gamer that are highly replayable. To foster the most direct relationship with our fans possible, we will focus exclusively on content delivered digitally.

When I first contemplated what I wanted to do, it became very clear to me that we were going to need a long period of design. Initially, I thought the only way to build this venture was with a classical startup model, a risk I was prepared to take. But when I talked to Take-Two about the idea, they convinced me that there was no better place to pursue this new chapter than within their walls. After all, they’re the ones who believed in and supported BioShock in the first place.

Thanks to Irrational and 2K’s passion in developing the games, and the fans who believe in it, BioShock has generated retail revenues of over a half billion dollars and secured an iconic place in gaming. I’m handing the reins of our creation, the BioShock universe, to 2K so our new venture can focus entirely on replayable narrative. If we’re lucky, we’ll build something half as memorable as BioShock.

We will do our best to update an FAQ in this space as questions come in.
[Только зарегистрированные и активированные пользователи могут видеть ссылки. ]


Ливайн закрывает Irrational Games.

сам он отроет новую студию внутри 2К, и будет делать другие игры/игру. но уже не такого масштаба как Биошок.
Ashirogi вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2014, 10:03   #2
Conel_Hitman
Маршал
 
Аватар для Conel_Hitman
 
Регистрация: 11.03.2004
Адрес: Москва , Марьино :)
Сообщений: 6,887
Сказал cпасибо: 85
Поблагодарили 468 раз в 348 сообщениях
Да пофиг. Все равно после System Shock 1 и 2, они ничего достойного не сделали.
Conel_Hitman вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2014, 15:10   #3
Ashirogi
Капитан
 
Аватар для Ashirogi
 
Регистрация: 26.10.2013
Сообщений: 1,527
Сказал cпасибо: 34
Поблагодарили 121 раз в 113 сообщениях
ну это твое мнение ^_^
Ashirogi вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2014, 18:48   #4
Conel_Hitman
Маршал
 
Аватар для Conel_Hitman
 
Регистрация: 11.03.2004
Адрес: Москва , Марьино :)
Сообщений: 6,887
Сказал cпасибо: 85
Поблагодарили 468 раз в 348 сообщениях
только почему то биошлак 2 провалился в продажах
Conel_Hitman вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2014, 20:33   #5
Ashirogi
Капитан
 
Аватар для Ashirogi
 
Регистрация: 26.10.2013
Сообщений: 1,527
Сказал cпасибо: 34
Поблагодарили 121 раз в 113 сообщениях
Цитата:
Сообщение от Conel_Hitman Посмотреть сообщение
только почему то биошлак 2 провалился в продажах
его какбе не Ливайн делал . или я не понял о чем ты
Ashirogi вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2014, 22:56   #6
Conel_Hitman
Маршал
 
Аватар для Conel_Hitman
 
Регистрация: 11.03.2004
Адрес: Москва , Марьино :)
Сообщений: 6,887
Сказал cпасибо: 85
Поблагодарили 468 раз в 348 сообщениях
я чет как то и забыл что был еще и второй
но не велика беда, третий так же провалился
Conel_Hitman вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 10:00. Часовой пояс GMT +3.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.

GMNET.RU © 2003-2017 || Дизайн студии vR